donderdag 21 augustus 2008

I'm truly ashamed

Hey hey,

Ik moet me werkelijk schamen, ik heb sinds mei nog bijna geen vrije minuut meer gehad om iets aan mijn blog te doen. (of aan andere hobbies)
Het aanmelden voor school, het zoeken van een kamer en het werken bij Vodafone hebben me behoorlijk bezig gehouden.
Daarna kwam daar het verhuizen en daar ben ik naast het werk ook nog zo een 10 weken mee bezig geweest *sigh*

Sinds afgelopen week heb ik eindelijk weer eens wat tijd kunnen vrijmaken.
Ik ben per 1 augustus namelijk gestopt bij Vodafone omdat ik aangenomen ben op de NHTV Hogeschool Toerisme en Recreatie waar ik op 1 september ga beginnen mmet de opleiding Funtciegericht Toerisme en Recreatie: dus ja ik ben aangenomen :D.

Dit betekend dat ik vorige week en de week daarvoor even World of Warcraft heb ingehaald (waar dus nu weer een week niets aan gedaan is (sorry Nathalie!!) Alles in Breda heb uitgepakt en gezellig heb gemaakt (gelukkig) in de weekenden naar huis ben gegaan omdat ik tenslotte mijn geweldige familie wil blijven zien (zo vaak ik kan), naar Nicole geweest (want dat is ook belangrijk :D het is tenslotte altijd gezellig en ik snap nu zelfs D&D!!) en bij Hilde in Apeldoorn op bezoek geweest (dat was ook super gezellig en ze heeft 3 schatten van katten) met Mark bij Nathalie en Niels en Jonas patat, spaghetti en weet god nog wat meer heb gegeten en genoeg komedie voor de rest van de maand gezien heb, bij Lotte en Andreas geweest (waar het weer eens zo gezellig was dat ik veel te lang ben blijven hangen ;) ) en met iedereen die nu gaat studeren (zoals Johan, Kirsten en de rest) mails heb liggen typen om ook daarvan op de hoogte te brengen.

Zo ik heb beloofd om wekelijks mijn blog bij te gaan houden en dat gaat vanaf nu dus ook gebeuren. Het arme schilderij van Hitsugaya staat me al een maand of 3 verwijtend aan te kijken en ook mijn tekenblokken liggen klaar.

Vanaf nu ga ik eerst de oudere tekeningen updaten en daarna de nieuwe die ik nu zal gaan maken.
Nicole zie Photoshop maar als geinstalleerd (ben ik met Hilde weer vergeten te doen sigh) maar ik ga het nu zelf proberen :D
Dit weekend blijf ik in Breda omdat mam en Jos langskomen dus ik kan tot volgende week vrijdag lekker doorwerken (jongens ik heb zelfs weer eens een stuk van een boek kunnen lezen!!!!!!)

Ik heb voor de broodnodige ontspanning heeeeel veel leuke nieuwe manga's op onemanga.com ontdekt en kan mijn geluk niet op :D

Zo nu ga ik dit berichtje even beeindigen want de schetsboeken voor de updates liggen te wachten!! let's go and find the nicest pictures for my bloooooog!!!!

Iedereen bedankt voor zijn geduld.

Michelle

2 opmerkingen:

Nicole Mulkens zei

Hé meid, goede voornemens zie ik al :) Als je wat hulp wil bij het gebruik van photoshop dan roep je maar, het is namelijk een heel uitgebreid programma (had je denk ik al gemerkt)
See ya soon!

Keely zei

Ja ik heb heel veel goede voornemens haha.
Ik ben de afgelopen 2 dagen bezig geweest met een paar tekeningen uitzoeken en met de storyline en chars.

Ik ga dadelijk de afbeeldingen inscannen (hoop dat het lukt is nl bijna allemaal A3 formaat sigh.

en ik ga idd gillen bij Photoshop want het is echt biiiiig :D

greetz,
M