maandag 25 augustus 2008

update

Zo ik heb nu 4 nieuwe (oude) tekeningen geupload.

Ik heb hier 6 tekenboeken liggen en bij nader inzien heb ik toch alleen deze 4 gekozen omdat je er een redelijke progressie inziet.

De tekeningen van 25 augustus variƫren van 2001 t/m 2004 (dat waren de jaren waarin mijn stijl het meeste veranderde en ik erg veel geleerd heb mbt anatomie en plaatsen van bijv. ogen e.d.)

De afbeeldingen van 2000 en eerder laat ik niet eens meer iemand zien haha.
De periode van 2005 - 2007 heb ik meer geschilderd dan getekend vandaar dat ik daar helaas niet veel tekeningen van heb (en ik deze periode ben ik erg ziek geweest wat natuurlijk het doorwerken ook niet erg bevorderd)

De schilderijen en tekeningen van 2008 staan nu gedeeltelijk op dit blog maar dit jaar was behoorlijk druk vandaar dat ik er nu pas aan toe kom om weer echt met tekenen en schilderen bezig te zijn.

Het schilderij van Hitsugaya is in de maak en ik hoop binnenkort ook een paar resultaten van mijn eigen chars te laten zien (maar dat is niet volgende week hoor haha)

Vanaf nu dus weer mijn wekelijkse update!

groetjes,
Michelle

Geen opmerkingen: