maandag 19 juli 2010

18/19 juli

Hey iedereen,

Zo, even een langere update. Internet was hier gisteren uitgevallen dus toen kon ik geen bericht achterlaten. Het is hier super gezellig en heb al veel mensen ontmoet. Gisteren.....waar ben ik gisteren geweest...ohja, ik ben bij de tempel geweest die kortbij het hostel ligt. Daar heb ik de eerste postkaarten gehaald, ik moet ze alleen nog schrijven.
Daarna heb ik nog nieuwe mensen ontmoet en zijn we naar yoyogi park geweest en hebben de cossplayers bekeken. In de schaduw dat is goed te doen maar in de zon ga je kapot.
Ik zit ondertussen al op 136 foto's maar ik moet ze via de pc in het hostel op facebook zetten. Dat doe ik morgenvroeg wel.

Vandaag ben ik met een meisje uit Denemarken (waar ik gisteren ook mee naar de tempel was) naar Akihabara geweest. Zoooo druk en maids overal. Ik heb al de eerste manga gekocht en een 2e wereldstekker. Ik vergat namelijk dat mijn externe hd ook een stekker had XD.
Daarna zouden we alleen even gaan pinnen. wat erin resulteerde dat we een geweldige bento plek gevonden hebben voor 260 yen (1,60 euro) de 100 yen shop (geweldig, je krijgt er alles)
Daarna hebben we nog lekker in het hostel gezeten en ons verwonderd over 2 duitsers die al helemaal snobbistisch binnen kwamen en na 5 minuten al een andere kamer eisten.....
Nou omdat ze zo onbeleefd bezig waren heb ik op een gegeven moment maar gevraagd wat aan de hand was omdat die van de receptie het niet meer begreep. Bleek dat ze een hostel verkeerd ingeschat hadden en dat het klein was, er zou sperma aan de deken zitten en het rook bedompt en dat ze net van een Ryokan afkwamen (hoezo 2 luxeclasses hoger). Uiteindelijk gingen ze dan wel akkoord, het was toch de laatste nacht. Dus Anh en ik bekeken dat spelletje en verwonderden ons echt over dat gedrag. Anh had namelijk gezien dat ze net die hele kamer hadden schoongeschrobt en gelucht en fris beddengoed. Maar als 2 mannen delen ze wel een dubbel bed.... (hoezo maak je je dan druk over sperma dat nergens te vinden was?????? en ja het was een paar..). Nu hebben we afscheid genomen, ze gaat terug naar denemarken en ik zit gezellig met de rest in de louncheruimte. Vanaf vandaag heb ik weer een paar dagen een prive kamer dus kijken hoe goed dat bevalt ;).

al met al weer een succesvolle dag.
xxx
M

2 opmerkingen:

Nicole Mulkens zei

Aaaaah, Akihabara :) Dat lijkt me echt geweldig om eens te gaan shoppen.
Ben je trouwens al een beetje over je jetlag heen? Want daar kun je goed ziek van zijn...

Keely zei

Ja mijn jetlag heb ik overleefd. Ik kom nu langzaam in het ritme. Al wordt ik wel nog vroeg moe.
En ja Akihabara valt tegen als je gedurende de dag gaat want dan valt het minder op maar 's avonds is het geweldig.
Morgenavond doen we Tokyo tower by night, eigenlijk vanavond maar een meisje in het clubje heeft brandblaren van de zonnebrand en voelde zich behoorijk ziek vandaag. dus dan gewoon bordspelletjes ;)