woensdag 21 juli 2010

Tokyo Tower

Hey iedereen,

Zo vandaag was niet te harden. 36 graden en zo benauwd.
We zijn vanochtend naar een cafe gegaan en hebben lekker een ijscoffee en een sandwich gegeten en de Japanse lokals bekeken.
Daarna zijn we terug gegaan naar het hostel. Daar kwam een groep Brazilianen aan en die wisten de weg naar het 2e hostel niet en omdat ik toch die kant op moest om bento op te halen ben ik met ze mee gelopen om de weg te wijzen.
Toen ik terug kwam ging het me best slecht. Ik werd misselijk en hoofdpijn en kra
mp. Het was buiten niet te harden. Gelukkig trok dat na een uur of 3 weg en tegen de avond was weer alles goed. We zijn daarna naar Tokyo Tower gegaan en het resultaat ervan zie je hieronder in foto's ;)

Hey everyone,

Today was such a bad day in temperature. 36 degrees and soooo moisty.
We only went to a cafe today to drink cafe latte and eat a sandwich and watch the locals. It was really fun. After that I helped a group of people who got here today and who couldnt find the 2nd branch of the hostel to get there cause I needed to be close there anyway. But that was a big mistake. When I got back I felt really sick. Headache, cramps and low sugar. After a hour of 3 it became better so that was lucky. After that we went to Tokyo Tower and the result of that is what you can see below ;)























1 opmerking:

Daan zei

damn 36 graden is idd niet leuk nee, gelukkig dat je toch na die 3 uur weer beter bent geworden, zou wel zwaar kut geweest zijn als je langer ziek geweest zou, wat zijn de fotos trouwens gaaf, nu kan ik al helemaal niet meer wachten :S, nog veel plezier en ik zal je blog goed in de gaten houden ;) groetjes daan