donderdag 12 augustus 2010

10 augustus / august 10th





alleen maar een kleine keuze aan foto's / just a small collection

Hey iedereen,

Weer even gauw alles bijwerken gezien het zoooooo druk was de laatste 3 dagen.
Dinsdag ben ik naar het Osaka aquarium geweest dat Kaiyukan heet. Het was er ontiegelijk druk en ik ging alleen. Gelukkig maakte dat niet uit want er waren meer mensen dan ooit. De zomervakantie voor de Japanners is ook begonnen dus het is overal druk, en volgende week met Obon zal het niet te harden zijn, vandaar dat ik deze week zoveel mogelijk wil afmaken. Ik vind de haven van Osaka heerlijk, het is schoon, leuk en en licht en iedereen is vrolijk.
's Avonds heb ik in het hotel met een man uit Australie gepraat en toen kwam er net nog een Australier inchecken en zijn we gezamenlijk gaan eten en onze blok gaan verkennen. Het was hartstikke gezellig maar weer veel te laat haha.

Hey everyone,
I have to update again, but it was soooooo busy the past 3 days. Tuesday I went to the Osaka aquarium called Kaiyukan. It was really busy there and fortunately I went alone, but that didnt matter anyway cause there were more people than ever. For the Japanese people summer holiday started ad next week is the Obon, so I want to visit as many places as possible this week. I love Osaka harbor. It's nice, clean and light with a happy atmosphere. In the evening I talked to an Australian guy when another Australian guy checked in and we went for food and exploring around the neighborhood.

xxx
M

Geen opmerkingen: