maandag 9 augustus 2010

Umeda Skybuilding en nieuwe schoenen / and new shoes




Hey iedereen,

Vandaag was ik bij het Umeda Sky Building met de floating garden (zwevende tuin). Gezien mijn redelijke hoogtevrees was de glazen lift minder...
Daarna ben ik nog gaan shoppen in een shoppingcenter dat de Shin-imamiya VVV me heeft aangeraden en daar heb ik voor 13 euries super nieuwe platte shoenen gekocht!! Daarna naar huis want de hemel werd pikzwart en er was een tyfoonmelding, die ook geweest is maar nu is het weer weer gewoon.

Hey everyone,
Today I visited the Umeda Sky Building with the floating garden. The glass elevator was a challenge since i'm quite afraid of heights. After that I went shopping on the recommendation of the tourist office next to the hotel. And there I found some nice red shoes for 1290 yen!! After that I went home cause the sky turned pitchblack. They warned for a tyfoon that arrived shortly after I got back at the hotel. After a while everything was back to normal.

2 opmerkingen:

Nicole Mulkens zei

Heh, ik dacht even dat je nieuwe schoenen op de tweede foto stonden, maar dat bleek een broodje te zijn >_>

En al meteen aan de lunch met de manager, ongelofelijk ;)

Keely zei

hahahaha ja ik vond die foto wel gaaf, het was een glazen doorkijk tafel en het lijkt net alsof het een panorama foto is XD

ik wist nieteens dat hij de manager was tot we terug kwamen en ik zijn kaartje kreeg haha.

mijn nieuwe schoenen zijn rood en plat ^^ ik maak wel eens een foro