zondag 29 augustus 2010

Alweer thuis / Home again


Hey iedereen,

Mijn reis is tot een goed en succesvol einde gekomen.
Mijn reis vanuit Osaka begon al vroeg. Ik moest om half 6 opstaan en ben tegen half 7 naar de trein gegaan. Dat was nogal een onderneming omdat het hotel personeel me de verkeerde trein voor de andere vluchthaven doorgegeven had. Gelukkig had ik het stationspersoneel gevraagd en toen kwam ik uiteindelijk toch in 1x op het juiste vliegveld.

Daar ben ik met 4kg overbagage en 120 euro armer door de duoane gegaan en heb ik netjes op het vliegtuig gewacht. Na 12 uur vliegen ben ik om 3 uur op Schiphol geland (10 uur 's avonds Japanse tijd) en stond mijn familie bij de aankomsthal op me te wachten ^^.

We hebben lekker wat gegeten en gedronken en zijn toen met de trein naar huis gegaan waar zusjelief heerijk zuurvlees met frietjes voor me gemaakt had (even geen rijst ;) )!
Ik lag er vroeg in en gisteren zijn we lekker uitgebreid gaan shoppen en eten, dus ook nu weer een super weekend.

Vandaag heb ik alles uitgepakt en weggeruimd en geniet ik nog van het laatste dagje vrij voordat ik morgen weer met stage begin. En vanavond eindelijk weer eens PIZZA XD!!!!

ps de laatste dagen zal ik zo snel mogelijk uploaden, net zoals alle foto's op facebook!

2 opmerkingen:

Nicole Mulkens zei

Fijn dat je er weer bent ^_^
Enne...MAAR 4 kilo overbagage? Heb je wel alle smaken pocky meegenomen? ;)

Keely zei

haha niet maar...dat was gewone bagage! ik had nl 16kg meegenomen toen ik naar japan ging dus dat zijn er al 8, en toen had ik 1kg handbagage bij me die dus 10kg werd XD
Ik heb mijn best gedaan zoveel mogelijk soorten pocky en kitkat te vinden als ik maar kon :P