donderdag 5 augustus 2010

Ben ik weer / i'm Back

Hey iedereen,

Sorry voor het lange wachten maar ik ben er weer.
Vandaag biets ik even het internet van mijn oude hostel voor een update.
Afgelopen zaterdag (de 31e) was er een mega groot vuurwerk, maar omdat ik van hostel moest wisselen ben ik mijn camera vergeten, ik wacht dus op de foto's van Bun-bun kun. Ze hebben mij die dag in een yukata gestopt (traditionele zomerdracht) en ik moet zeggen dat ik Japanse vrouwen bewonder. Een yukata is al behoorlijk warm en strak maar hoe moet een kimono dan wel niet zitten......

Zondag zijn bun-bun kun en een vriend van hem me komen ophalen voor lunch en zijn we daarna gaan shoppen.
maandag heb ik een break genomen en dinsdag in shibuya gaan shoppen. Werkelijk in Shibuya kan ALLES. Mensen verkleed als poppen tot punks tot koninginnen tot leer, alles kan in Shibuya maar ik heb er wel heel goedkoop een goed paar schoenen kunnen kopen met Mai-san.

Woensdag was " verf Bun-bun kun's skateboard in de K's House kleuren" dag.
Wat uiteraard 3x mislukt is en morgen waarschijnlijk poging 4 gaat worden. Mannen kunnen zo stoer doen en niet willen luisteren XD.
Vanavond ga ik uiteten met Bun-bun kun en Koki-kun voor traditionele Japanse pizza...ahum...ze noemen het pizza maar het is pizzabodem met aardappelschijfjes, tonijn en mayonaise XD

Ik ben ondertussen verslaafd aan ice coffee latte en broodjes van Doutor en Yakisoba die ik Kokisoba noem...(waarom moet je me maar eens zo vragen).
Aan rijst wen je ook heel snel en ik heb laatst bun- buns curry mogen eten die echt heel lekker was. Koreaans eten daarentegen is erg zout dus dat doe ik niet meer.
Ps bun-bun kun heeft me als zus geadopteerd en k's house mij als familie dus ik doe ontiegelijk veel met de mensen hier. Ik heb ook moeten beloven volgend jaar terug te komen dus dat is echt super. Dus heb ik er een Japanse familie bij XD.

Foto's zal ik zo snel mogelijk uploaden.

xxx Michelle

ps morgen is het hiroshima peace memorial concert en maak ik weer " tot ziens" pannenkoeken. (ik heb ergens vorige week ook pannenkoeken gebakken, heerlijke hollandse pannenkoeken in mijn reactie op de rijst en iedereen vond ze overheerlijk XD)

2 opmerkingen:

Nicole Mulkens zei

...bun-bun kun?
Waarom moet ik aan Chappy denken dan? >_<
Over bleach gesproken, pizzabodem met aardappel, tonijn en mayo klinkt als een typisch Orihime recept :P
Leuk trouwens dat je ze met Nederlands eten laat kennismaken.
Als een pannenkoek dat al is ;)

Keely zei

haha zijn echte naam is bungo, maar iedereen noemt hem bun-bun kun of bun jovi :P

haha ja nederlands eten in japan is een beetje moeilijk vandaar goed gevulde calorieen bommen in de vorm van dikke (dunne krijg je niet) pannenkoeken.

De japanse pizza was erg lekker, gelukkig kon je kiezen wat je erop wilde maar de mayonaise blijft net zoals GEEN tomatensaus XD heb ook kennis gemaakt met sake....daar blijf ik vanaf, dat is spul waar je in 2 min dronken van bent.....