maandag 23 augustus 2010

hey hey long time no see

Tokyo matsuri and Roppongi hills





NARA



Hoi iedereen,

De afgelopen week was erg druk. Ik ben naar Kyoto, Kobe, Nara en Tokyo gegaan (ben nog steeds in Tokyo tot morgen) en heb weer heel veel gezien en gedaan.
Het is bijna teveel om op te noemen. In Tokyo ben ik in ieder geval weer helemaal thuis en ondergedompeld in de feesten en matsuri's. Ook in mijn laatste paar dagen geniet ik met volle teugen en ik vind het jammer dat het alweer bijna voorbij is.

Geniet van de foto's zoals ik doe!!



Hey everyone,

The previous week was very busy. I went to Kyoto, Kobe, Nara and Tokyo (i'm still in Tokyo till tomorrow) and I've seen and did so much again. I'ts almost to much to let you guys know about. At least I feel completely at home in Tokyo again and i've enjoyed a lt of matsuri's and celebrations again. So even in my last couple of days I enjoy myself to the fullest and I'm sad it's almost the end of my vacation.

Enjoy the pictures like I enjoy them!

xxx
M

Geen opmerkingen: